FOUNDATION MILLO ORIGINAL TERMURAH BERKESAN !

Hasil carian imej untuk Foundation millo

Aplikasi 3T - Teknik Tepuk Tampar


Dengan hanya tepukan wajah cantik sekelip mata walaupun FOUNDATION MILLO ni nampak gelap buruk semacam je..rasa geli pun ada nak pakai macam berselut...lumpur tuuu.. tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii bila dah di tepuk pada muka wowwww!!!!! terpersona terpukaau terkesimaa tak percaya tapi nyata "cantik dalam sekelip mata". 

Jerawat kat muka yang bengkak kemerahan, bekas parut lama dan baru yang masih kelihatan berterabur pada muka tu semua hilang.". HANYA DENGAN TEKNIK TEPUK-TEPUK JE.. ini yang nak di kongsikan.."perkenalkan" JENG...JENG..JENG.. Bedak Asas Ajaib untuk menutupi segala cela dengan segera. 

Dengan pemakaian yang berterusan ia menjadikan kulit kita bebas dari comot, melekit, bercapuk dan tanpa sememeh. Walaupun dengan hanya tepukan, ia kekal di wajah sehingga 16 jam. AWAS!! Jangan sesekali SAPU kerana SAPUAN anda tidak membantu anda untuk kelihatan cantik. Tanpa TEPUK tiada seri kulit anda! Tak caya...try la. Kalau dah tersalah SAPU juga boleh je terus TEPUK. Kulit akan kembali berseri. 
Kot mana-mana pun TEPUK JUGA alkisahnya! Makin di tepuk makin CANTIK!


"Cantik Sekelip Mata" hanya sekali sapuan. Menutupi segala jerawat halus, jeragat, parut dan kesan-kesan hitam. Ia tidak menutupi pori-pori dan menyumbat liang roma. 




Ramai yang telah mencuba dan berpuas hati dengan keberkesanannya. Sesuai di pakai untuk semua jenis kulit. Kita boleh cuba secalit dan tepuk. Sekiranya rasa perlu di tambah beberapa calitan lagi, tiada masalah. Tepuk-tepuk lagi dan tambah-tambah lagi..hasilnya seolah seperti MEKAP PENGANTIN!




Kenapa ia di panggil FOUNDATION MILO??
Kerana ia seakan-akan warna MILO dan agak panjang nak menyebutnya..ramai customer kami memanggil ia sebagai FOUNDATION MILO. Jadi senang kan nak ingta..rupa pun macam milo. Nama sebenarnya foundation ini PRETTY CLEAR FRESHY FACE FOUNDATION. 

Teruja pada setiap kali tepukan. cuba lah hari ini "FOUNDATION MILO"!
PRETTY CLEAR FRESHY FACE FOUNDATION



Foundation millo 
RM75 SM / RM80 SS 
FREE POSTAGE

HARGA BERPATUTAN !
Pastikan produk ORIGINAL !

Cara order :

Sms/whatsapp/telegram : 0147156135 
Wechat : yikatika
Post a Comment